Page 12 of 31 FirstFirst ... 2891011121314151622 ... LastLast
Results 166 to 180 of 459

Thread: Introduce Yourself

  1. #166

    Default

    let me show you where i'm livin my little town in south of France called Sète








    pics are taken here
    http://www.ville-sete.fr/album.php3
    I love Véga/Northstar !!!!

  2. #167

    Default

    I always SAID I was living in the wrong continent...

    Mind, not like this area is much to scratch at -- gonna have to prove it to y'all some day...
    Allan 'HappyCanuck' Crocker

    "Hey... Philosophers love wisdom, not mankind."
    - Stephen Pastis, Pearls Before Swine

  3. #168

    Default

    Happy your area is not so bad once you take out those unsightly mountains and forests.


    Johnny

  4. #169

    Default

    Unnnn so pretty! I've never been to Europe...it's on me list of 'must do before I drop dead'

    I have the Pacific rim covered though. ^^ Including where I was born on the side of NZ facing Antarctica...
    Hell was full, so I came back.

  5. #170

    Default

    Quote Originally Posted by JohnnyCanuck
    Happy your area is not so bad once you take out those unsightly mountains and forests.


    Johnny
    HA! I grew up primarily in the tropics, Allan's neck of the woods is exotic to me.
    Hell was full, so I came back.

  6. #171

    Default

    I'd show y'all pics of where I live, but then the witless relocation programme would have to move me again....

  7. #172

    Default

    C'est Beau ! Moi, je suis allée Ã* Marseille et Nice et Ã* d'autres endroits en France auyssi, mais c'Est les 2 plus près. Enfin, j'ai des points de repères. Si je vois bien Sète est Ã* l'est de Marseille.

    Et le Larousse m'a donner les autres infos sur Sète.
    Quand l'appétit va, tout va!
    -Obélix

  8. #173

    Default

    Sete est a l'Ouest de Marseilles plutot (a peu pres distant de 200 Km ;vous utilisez les Km au Quebec ) , on est proche de la frontiere espagnole
    I love Véga/Northstar !!!!

  9. #174

    Default

    Quote Originally Posted by Harfang
    Sete est a l'Ouest de Marseilles plutot (a peu pres distant de 200 Km ;vous utilisez les Km au Quebec ) , on est proche de la frontiere espagnole
    Merci et oui, on utilise le km. On apprend le système métrique Ã* l'école, mais Ã* cause de nos voisins du sud et de quelques vieux bornés, on est pris avec le système impérial dans la vie de tous les jours. Vraiment navrant!
    Quand l'appétit va, tout va!
    -Obélix

  10. #175
    The Old Fan Alpha Flight
    Garry/Al-Fan's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    The Washington DC area
    Posts
    879

    Default

    Beautiful pictures, Harfang.

    Welcome, Carlos.

    Happy belated birthday wishes, Dana.

    New avatar, Legerd? Neat.

  11. #176

    Default

    Hi from France all ! ! My old continent !!

    i've been in N.Y city once and i found it very very beautyful !!

    si ya bien une ville aux etats unis ou j'aimerai vivre c'est bien labas (surtout manhatan) j'y suis allé avant les attantats de 2001 et je suis meme monté en haut des tours jumelles ! quand j'ai vu leur destruction a la télé mon coeur s'est cassé ; j'ai eu mal tres mal meme
    en france un journal a mis a sa Une: on est tous Americain je n'ai jamais ete aussi d'accord avec ca ; voir ces tours tombées j'en ai eu les larmes ausx yeux !!
    L'amerique est un beau pays !! avec des gens de valeurs meme si ...enfin comme dans tous les pays !!
    je ne peux pas parler du canada ou du quebec par contre , je n'ai fait que le survoler ! mais comme disait le Général De Gaule : Vive le quebec libre !! 'c'est peut etre la seule fois qou j'ai ete d'accord avec lui
    E n France on vient de commémorer la fin de la seconde guerre mondiale je tenais juste a remercier les americains , les canadiens et les quebecois qui sont venu dans mon pays nous rendre la liberté .et je voulais juste dire ; surtout aux americains , que la france leur est reconnaissante de tous ce qu'il ont fait ! nous aimons l'amerique quoiqu'en disent les medias americains
    seulement alliance ne veut pas dire allegence

    ++ god bless you !!

    je traduirai plus tard mais juste que vous compreniez si cela n'etais pas fait que la france aime l'Amerique ! ne croyez pas vos media (surtout ceux de Murdock !! ) bye all

    i would like to thank all American and Canadian (inclued Quebecers) peoples who are dead to free my country (i hope you understand what i'm saying)
    I love Véga/Northstar !!!!

  12. #177

    Default

    Quote Originally Posted by ladymako71
    Quote Originally Posted by Phil
    Exxxxxxxxxxxxxxxxxxxcellent....
    Okay Dude....that scares me. lol

    Don't make me retaliate with the dreaded 'Valley Girl'...
    I never did call you up on this, did I? :P

  13. #178

    Default

    Quote Originally Posted by Phil
    I never did call you up on this, did I? :P
    nope...and it isn't pretty.. >=)
    Hell was full, so I came back.

  14. #179

  15. #180

    Default

    NAME: Leshia Doucet
    BIRTH DATE: January 13th, 1989
    LOCATION: Fort McMurray, Alberta, Canada
    OCCUPATION: High School Student (going into Grade 12)
    INTERESTS: Comics, movies, architecture, being a band geek

    BIO: I was born in London, Ontario (same as Mac! *dork*), but I've lived here for the large majority of my life. It's pretty cool having forest stretching out to the horizon in every direction. I'm kind of a hick, and whenever I go to Edmonton I catch myself gawking at how big everything is. I've only ever been out of the province three times in my life, and two of those were for band trips. I play the trombone.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •